sâmbătă, 5 martie 2011

Cat de criminal poti sa fii

A-hahaha...
Uite cum se ivesc cornitele...
-Buna.
-Buna.
-Mi-era dor de tine.
-Si mie (de tine).
-Te astept sa vii aici, sa ne tinem in brate.
-Ooooooo, abia astept.
-Pai... cand?

-Curand.
-Aaaaaa, deci luni te astept.
-Nu am spus asta.
-Ba tocmai ai confirmat.
-A, nu, nu, am spus ca soon, adica pe 16.
-Nu te cred, las' ca stiu eu ca zambesti in coltul gurii.
-Pai asa am zis. Nimic altceva.
-Hmm... eu asa cred ca o sa fie si nu vrei sa-mi spui. Criminalule. Ce ma mai fierbi tu pe mine.
-(hihi)
-Iar razi... te-am prins.
-Cu ce?
-Ca imi pregatesti ceva pe luni. Nu vrei sa spui nimic. Dar eu stiu ca o sa vii luni.
-Nu, eu am zis pe 16. Adica o sa ne vedem pe 16. E prima data sigura despre care am vorbit.
-Si totusi... nu vii luni? Ca daca nu vii, oricum eu mi-am facut plan sa vin eu la tine. Asa ca stai linistit ca tot
ne vedem soon.
-Aaaaaa... nuuuu... nu vreau sa vii tu incoace. Promite-mi ca ramai acolo.
-De ce? Si eu ce fac?
-Mmmmm... nimic. Ne vedem pe 16. Pur si simplu.
-Nu mai am rabdare pana atunci! Vreau sa te vad si luni! Nu-mi dai voie??!?
-Eu doar te rog frumos sa nu vii.
-Bine, desi daca te razgandesti, planul meu e inca in picioare.
-(hihi)
-Uite cum rade de mine. Stie el ceva...
-(hihi)
-Lasa ca vedem noi.
-Pai chiar asa. O sa fie ce-o sa fie.
-Biiiiineeeeee, vedem. Dar eu tot mor de dor pana atunci, fie luni, fie pe 16.
-Vedem. Vorbim pana atunci.
-Nu mai are rost sa vorbim de luni, ca oricum n-o sa fiu acasa!!!
Acum sa-mi spui cine e criminalul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu