luni, 12 mai 2008

Hello, there!

Dragii mei prieteni, revin pe campul de lupta cu forte noi, cu zambetul larg si cu sclipiri in ochi!

Parca imi era dor sa mai impart niste ganduri cu voi...

De pilda, am plecat din tara pentru prima oara! Si pentru a doua oara, culmea!
Pfiu, cum e afara... curatenie, ordine, disciplina, intr-un cuvant CIVILIZATIE. Se simte, dom'le!!!
Se opreste lumea pe strada sa te roage sa te ajute cu harta... Toata lumea zambeste amabil de dupa tejghea... Daca nu stii, ti se explica sau ti se atrage atentia, nu-care-cumva sa incalci vreo lege... insa in mod politicos! Totul e perfect marcat/indicat, pentru ca tu, "om care nu stii", sa nu stai sa intrebi, ci sa te descurci singur, nu e GENIAL?

Mama mia ce sosele!!! Mai mare dragul sa sofezi...
Ce turism! Wow! De dragul oportunitatilor sa mergi sa vizitezi de toate...
Ce preturi! Un nivel de trai ridicat si niste oferte pe piata pe masura oricarui buzunar...
Transport? Oriunde, oricand! Nimic mai simplu, indiferent daca ceri sau nu ajutor...
Reguli multe! Fara ele, nu ar mai fi la fel... si toata lumea le respecta! Inclusiv tipul cu creasta stil "Generatia Pro" care asista cu evlavie la slujba, in biserica...
Sistemul scolar de nota 10! Copilasii invata cum trebuie sa se poarte in societate, fata de colegi/prieteni, in paralel cu activitatea scolara. Si sunt lasati sa-si gaseasca si sa-si dezvolte si talentele!
Arhitectura, daaaaaa... Peste tot se renoveaza! Doar nu vrei sa vezi un Turn Effel fara sa poti urca in el sau sa tintesti emblema orasului si ea sa nu fie acolo...

Sunt foarte multe de spus de bine...

Ce e important: am fost si eu acolo si m-am simtit extraordinar! Pentru o prima iesire!

Merita!
Mai ales intr-o companie deosebita!!!
;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu