duminică, 5 octombrie 2008

Da, e o minune!

Mmm... deosebita placere sa urci la inaltime si sa simti inclinarea de maxim 7 centimetri chiar din varf!!! Ah, vorbesc de turn... Eiffel!

Peste tot oameni de toate natiile, dar daca te uiti mai bine, poti gasi prieteni in necunoscutii de pe strada... numai sa stii bine limba... evident franceza!
Dar hai sa nu ma mai laud. Vreau totusi sa fac un anunt: am infiintat o trupa... de dans... irlandez! Sunt alaturi de mine 8 persoane minunate. Petrecem destul de mult timp impreuna si putem spune ca deja ne stim bunele si relele. Ma puteti gasi si pe site: www.irishway.ro . E "o lume minunata in care vei gasi" ca poti mai mult decat crezi, afli ca... in ciuda temerilor tale, iti poti depasi limitele.

Intre timp am luat hotararea de a face un master. Eu cred ca asta imi va spori increderea in viitor, ce a devenit mai colorat decat anul trecut, de exemplu.


Ceva de rau? ...mmm... nu cred ca ar fi ceva de spus aici... imi merge chiar bine. Sunt mai vesela si mai linistita.

A... si apropo: inca iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu