joi, 31 mai 2007

TOTALLY ADDICTED

PENTRU FIINTA PENTRU CARE DEZVOLT NISTE SENTIMENTE PUTERNICE SUNT IN STARE SA FAC ORICE NUMAI SA-I FIE BINE. SA O FAC SA SE SIMTA EXTRAORDINAR, FARA SA IMI SATISFAC MIE VREO POFTA NEAPARAT. NUMAI VAZAND STAREA DE BINE A CELUI DE LANGA MINE, CRESC IN MINE BUCURIA SI FERICIREA SI DE AICI VINE DRAGOSTEA SI MAI MARE PENTRU ACEA PERSOANA.
ACESTE PERSOANE NU SUNT NICI USOR, DAR NICI GREU DE GASIT. DOAR CA SELECTIA ESTE FOARTE DURA. CEL PUTIN CEA PE CARE O FAC EU!
In conditiile acestei selectii, el nu mi-a oferit mai nimic. Am crezut ca e afectuos. Este. Am sperat sa fie afectuos. A fost. Dar daca tine pentru el, mie nu o sa-mi faca bine. Am nevoie sa simt… de aproape. Daca nu primesc ceea ce am nevoie din cand in cand, imi pierd interesul pentru acea persoana, drept pentru care nu ii mai doresc tovarasia.
Ce as putea cere de la un om care nu vrea sa ma vada, desi pare ca are nevoie de mine? Ce pot sa cred despre el? Ca nu isi doreste prea mult aceasta relatie, ca doar se agata de ea.
[cata dreptate in melodia pe care tocmai o ascult…]
EVERYBODY’S GOT A HUNGRY HEART!!!
Tot incerc sa imi aduc aminte cate lucruri am facut impreuna… din cele cateva care au avut loc… nu am retinut mai nimic. De ce? Pentru ca toate s-au intamplat la insistentele mele si asta nu-mi place deloc. Si ce e mai trist e ca toate s-au intamplat (sau cel putin asa le percep eu) in prima luna… dupa care s-a instaurat o stare de existenta a unui “iubi” imaginar… De aceea nici nu am vrut sa mai sun, sa nu existe cumva sentimentul de stress… Eu am nevoie de cineva care sa ma lase sa ”care about”, eu trebuie sa imi ocup timpul si cu asa ceva. Imi este foarte greu sa rezist tentatiei de a pune mana pe telefon si a suna spre a intreba de sanatate etc. Poate parea o prostie, o inutilitate chiar, dar eu sunt o drogata. Nu stiu daca exista leac pentru asta… Nu vreau sa nu ma mai intereseze de nimeni, nu vreau sa nu mai fiu sensibila, nu vreau sa nu-mi mai pese de nimic. Vreau sa fiu asa cum sunt acum. Cu ciudateniile, prostiile, copilarismele, obsesiile si maniile mele. Am in jurul meu oameni care ma apreciaza pentru ceea ce sunt. Nu sunt imposibila. Inteleg cand se intrec limitele. Dar trebuie sa fiu lasata din cand in cand sa imi satisfac nebuniile. Asta tine de diplomatie, de fairplay sau de prietenie adevarata.
De asta nu pot continua aceasta relatie. Nu mi se ofera ceea ce am nevoie, nu sunt lasata sa fac ceea ce simt atunci cand simt ca se poate si ca nu deranjez pe nimeni. Lasati-ma sa fiu expansiva, lasati-ma sa strig in gura mare “VERDE”, lasati-ma sa iubesc asa cum simt… altfel ma sting de durere… nu suport sa fiu depresiva. Am exact simptomele unui narcoman: cand nu mai am drogul, plang, devin irascibila, nu ma mai inteleg cu lumea din jur, sunt insuportabila, intrec limitele si lumea se indeparteaza de mine. E dureros, cu atat mai mult cu cat mi-am dorit dintotdeauna sa relationez cat mai mult cu cat mai multa lume!

Love me tender, love me sweet, never let me go.
You have made my life complete, and I love you so.
Love me tender, love me true, all my dreams fulfill,
For, my darlin', I love you and I always will.

Love me tender, love me long, take me to your heart,
For it's there that I belong and we'll never part.
Love me tender, love me true, all my dreams fulfill,
For, my darlin', I love you and I always will.

Love me tender, love me dear, tell me you are mine.
I'll be yours through all the years, 'till the end of time.
Love me tender, love me true, all my dreams fulfill,
For, my darlin', I love you and I always will.

PS: S-a deschis sezonul de iubit!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu